MLM diskusní fórum a multi level marketing oMLM.cz

Úplná verze: Missiva
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Zakladatelé firmy Missiva

Miloslav Špelda se narodil ve znamení Býka 2.května 1955 v Rychnově nad Kněžnou. Vystudoval gymnázium v Nové Pace. Studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy ukončil zároveň s prvním semestrem po zjištění finančního ohodnocení vysokoškolsky vzdělaných lidí v našem státě. Začal pracovat manuálně, aby zabezpečil dvě dcery, Kateřinu a Michaelu. V roce 1991 začal podnikat jako OSVČ v oboru chovatelských služeb. V roce 1992 se, po zvážení všech možností podnikání, zapojil do podnikání v síťovém marketinku.

Ivana Špeldová se narodila ve znamení Střelce 8.prosince 1958 v Hradci Králové. Vystudovala Střední pedagogickou školu v Nové Pace. Jediným jejím povoláním do roku 1992 - učitelka mateřské školy. Děti považuje za největší učitele. Od první prezentace síťového marketinku ji nadchnul tento systém jako možnost zlepšit kvalitu života své rodiny a předávat tuto příležitost ostatním. Souběžně se zaměstnáním začala podnikat jako OSVČ v síťovém marketinku a od té doby získává zkušenosti v této oblasti podnikání a v oblasti mezilidských vztahů. O své zkušenosti se dělí dál s ostatními.

Nejvyšší dosažená pozice manželů Špeldových v síťovém marketinku v České republice – Diamantoví poradci v dubnu 1994.

V říjnu 1994 jsme společně založili rodinnou firmu MISSIVA, spol. s.r.o., která se zabývala výhradně obchodní činností.

V roce 1995 se zaměření firmy rozšířilo o vývoj a výrobu produktů sloužících k udržování čistoty a zdraví lidského těla a obydlí v souladu s naplňováním národního projektu Ekologicky šetrný výrobek. Firma vznikla z ryze českých zdrojů a dává práci českým občanům. Vznikl Club 21 , který dává lidem příležitost zamyslet se nad tím, co dává příroda člověku a co dává člověk přírodě. Lidé si předávají svoje zkušenosti s výrobky 21. století, které učí lidi myslet na budoucnost svých dětí a příštích generací.

Síťový marketink je způsob nakupování přímo od výrobce a zároveň možnost podnikání bez velkých investic a bez rizik. Toto podnikání člověk může vyzkoušet i s malými časovými investicemi při svém zaměstnání. Je to vytváření spotřebitelské sítě, v našem případě, produktů běžné denní potřeby a spotřeby s ohledem na životní prostředí. Lidé jsou oceněni za rozdělení se o svoji dobrou zkušenost s produkty a doporučení svých dobrých zkušeností svým známým. V rámci tohoto podnikání každý člověk prochází osobním i profesním rozvojem. Můžete zvýšit kvalitu svého života, svojí rodiny a svých blízkých. Můžete dělat to, co Vás naplňuje a jste za svoji práci důstojně oceněni.

Filozofie firmy: „Naši planetu jsme nezdědili po svých předcích, ale půjčili jsme si ji od svých dětí.“ Firma se zabývá vztahem člověka k přírodě, vztahem člověka k druhým lidem v různých situacích, svého vlivu na ostatní lidi a vztahem člověka k sobě samotnému a k možnosti volby každého jedince. Náš projekt se nazývá Projekt srdce a je neustále obohacován zkušenostmi nových členů klubu spotřebitelů.

Filozofie produktů: produkty Club 21 jsou vyráběny z obnovitelných zdrojů, v super koncentrované podobě s ohledem na životní prostředí (z jednoho balení 0,5 litru se vodou naředí jedenáct 0,5 litrových balení funkčního výrobku). Těmito úsporami vzniká vysoká kvalita produktů za velmi příznivou cenu.

Club 21 je neustále rostoucí skupina lidí, kteří si uvědomují svoji zodpovědnost za svůj postoj k ekologii, ekonomice a hlavně morálce svého každodenního jednání. Společně se učíme poznávat a oceňovat dary a zákony přírody. Učíme rodiče a děti milovat přírodu více než peníze.
Šířit myšlenky nestačí, důležité jsou činy!

Mnoho lidí dnes začíná moudře přemýšlet, že si nelze do nekonečna podmaňovat přírodu.

Mnoho lidí dnes již i ví, co znamená pojem ekologie.Mnoho lidí o ekologii také šíří myšlenky, protože si uvědomují, jak důležitá a podstatná je ochrana přírody.

Nyní je zde možnost začít šířit význam, důležitost a smysluplnost ekologie "činem" a to od základu. To znamená, odbourat okolo nás v co nejširší míře tvrdé chemikálie.

Na trhu existuje ryze česká firma, která se rozhodla certifikovat své EKO výrobky.

Jak jinak spotřebiteli dokázat, že jde skutečně o ekologicky nezávadný produkt ?

Je to firma MISSIVA, spol. s r.o., která se zabývá výrobou: mycích, čistících a pracích produktů.

Navíc výrobu rozšířila o emulzní kosmetiku, potravinové doplňky, džusy a produkty s bylinnými výtažky.
Filosofie firmy MISSIVA, spol.s r.o. :

1. vyrobit a neuškodit přírodě
2. používat a neuškodit lidem
3. spotřebovat a neublížit přírodě

Naši planetu jsme nezdědili po svých předcích, ale půjčili jsme si ji od svých dětí.

Web: http://www.missiva.cz/