2019-04-28, 10:18:12
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 2019-04-28, 10:47:19 uživatelem Nobi.)
S ohledem na to, kdo bude toto číst, je s největší pravděpodobností jisté, že je obeznámen s podstatou toho, co je referenční, nebo síťový marketing, chcete-li multilevel marketing MLM. Hodně lidí nepřipouští, že by zkusil k té svoji současné aktivitě další. Jenže, nezkusíš - nevíš.
.- - služby, které každý denně využívá
- - naše přidaná hodnota - v té samé kvalitě to umíme levněji a jednodušeji
- - dva typy finančního profitu
- 1. Za každou odebíranou službu zákazníkem 2x příjem. Jednou od přímého zákazníka, podruhé podíl na zisku společnosti, každý měsíc jednou sepsaná smlouva, stálý měsíční profit.
- 2. Vybudováním vlastní sítě.
- - nic se nenakupuje, neprodává, žádné povinné odběry, žádné ,,musíš splnit to a to,,
- - co je hrozné, že i když jeden, nebo více měsíců, nebo rok nic nového nevykonáte, stále máte svůj zisk na základě historicky odvedené práce
- - okruh zákazníků = první zákazník klidně Vy, známí, kamarádi, přátelé, rodina (všichni tito služby denně využívají)
- - společnost je nositelem/poskytovatelem nabízených služeb, nikoho nesupluje, ani nezastupuje
Princip
- - sepsat smlouvu o poskytování služeb (jednoduchý formulář)
- - každá jedna smlouva může zajišťovat více služeb, takže jedna smlouva = X služeb krát X provizí (za každou jednu službu) + každý měsíc podíl viz.výše bod 1.
Přeji Vám hezký den Nobi